Sovit på soffan

2009-05-11 09:22:35 ,   Allmänt/Vardagsliv
Låg och vände och vred på mig igårkväll. Kunde verkligen inte somna. Sen började Max vända och vrida på sig och gråta. Så fick gå upp stup i kvarten. Strax före 1 började jag få ont i magen så då var det bara att gå upp. La Max bredvid Marcus i sängen och sedan var jag uppe ett tag tills magvärken började släppa och då somnade jag på soffan. Vaknade strax före 6 imorse då Marcus gick upp för att jobba. Då kröp jag ner bredvid Max.

När det gäller Max sömn så verkar han sova bra i två nätter och sedan gnälla mycket den tredje natten. Har varit så ett tag nu. Men det borde ju betyda att natten som kommer blir en bra natt =)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback