Smörgåstårta

2009-05-05 09:47:26 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hade tänkt ut och gå i gråvädret nu på förmiddagen för att beställa en liten smörgåstårta till mig och Marcus på fredag då han fyller år. Men min mage krånglar och jag har mitt vanliga illamående. Har tagit en tablett nu så hoppas det ger sig om en stund så vi kommer iväg. Har varit jobbigt me illamåendet de senaste dagarna. Hade en bra vecka innan det. Är nu två veckor sen jag var hos läkaren för ännu mer prover och han skulle ringa efter det för att diskutera den fortsatta utredningen men jag har inte hört något än. Så jobbigt att man hela tiden får dra i det själv. Känns inte som att man får nåt stöd av sjukvården direkt. Bara en massa tabletter!

Ska försöka vila en stund nu och hoppas vi kommer iväg sen. Max börjar dock bli sömnig så skulle behöva gå snart så han får sova i vagnen.




Kommentarer
Caroline

jaa hon är jättepigg!

2009-05-05  /  09:54:00  /  http://nindo.blogg.se/
Patricia

Nä den ingår inte. Det är bara vissa barn som blir erbjudna den. Elina ska få den eftersom vi ska till Portugal och Portugal är ett riskland, min pappa hade tuberkulos när han va yngre. Så hon måste ta den om hon ska gosa med morfar =) Eftersom vi åker dit ofta så va det ett måste!

2009-05-05  /  09:59:43  /  http://htt://tricias.blogg.se
Anna

Usch för den där magen :( Är du listad på en vårdcentral? Jag har inga bra erfarenheter vad gäller stöd från vårdcentraler tyvärr. Är nu listad hos en underbart bra privat husläkare. Var på utredning för min mage förra året och fick ett så enormt stöd. Han tittade verkligen på allt och ville vara säker på att inte missa ngt. Är verkligen så stor skillnad från läkare till läkare. Hoppas du får bukt på det där snart. Magen är ju så viktig för att man ska må bra i övrigt!



Alexander har troligtvis en liten förträngning i tårkanalerna. När han gråter kan det vissa gånger komma en hel del var men vissa gånger är det bara tårar.

2009-05-05  /  11:06:33  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback