Nyckel

2009-05-05 10:45:28 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag blev bättre av min tablett så gjorde oss i ordning, la ner Max i vagnen, klädde på mig, gick ut och upptäckte då att jag inte har någon hemnyckel. Min lillebror lånade den i söndags och vi båda glömde bort det. Marcus som vanligtvis jobbar ca 50 meter från där vi bor är iväg till en annan förskola nu på förmiddagen så hans nyckel kunde jag inte låna så det var bara att gå in igen och Max fick sova i sin säng istället och ärendena får ordnas senare idag eller imorn.

Ska plocka undan liten här hemma istället. I eftermiddag kommer min farmor, mormor och morfar hit.




Kommentarer
Anna

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Var nog inte meningen att ni skulle gå hemifrån idag. Skönt att få det lite undanplockat hemma istället :)

2009-05-05  /  11:09:00  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback