Länkuppdatering

2009-05-20 10:30:44 ,   Blogg
Jag har uppdaterat mina länkar eftersom jag inte gjort det sen jag startade denna blogg (man måste dock vara på min bloggs startsida för att se länkarna). Så nu finns det lite fler bloggar där som jag börjat läsa efter den förra länkuppdateringen. Om man håller pekaren över en länk så kommer det upp en liten text. Jag vet att det mest är mammabloggar, nästintill bara sådana! Har ni fler bloggtips så kommentera gärna =)

Förresten så har de bytt design på aftonbladets blogg, dvs min tidigare blogg och adressen till min tidigare blogg är nu blogg.aftonbladet.se/sara. Jag var snabb nog att tinga sara som ändelse. Stackars alla andra saror =)

Blev ingen promenad för oss för blev helt molnigt och tråkigt ute. Max somnade i sin säng och jag ska packa skötväskan nu.




Kommentarer
Emmeli

Gud så kul! Jag gick genast ut och fotade =) hihi.

2009-05-20  /  10:36:56  /  http://lini07.blogg.se/
Sara

Stackars mig då.

2009-05-20  /  13:04:24  /  http://www.mandasbutik.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback