Jag klarar inte av att titta

2009-05-10 21:43:28 ,   Populärkultur
Vi håller ju på att titta på säsong 6 av Beverly Hills 90210 och jag har hela tiden bävat inför avsnittet då Dylan gifter sig och sedan blir hans fru dödad. Jag ville helst hoppa över det avsnittet men Marcus ville se det så ikväll har vi tittat på det. Jag tittade dock bara första 20 minutrarna för sen ville jag inte se när allt det tragiska händer. Marcus tittade dock på hela avsnittet och han ångrade det efteråt för det är så hemskt.

Jag vet att det bara är på låtsas men det är i alla fall så otroligt tragiskt. Skönt att vi nu passerat det avsnittet. Ska nog se ett avsnitt till innan vi lägger oss.






Kommentarer
Caroline

Jag minns inte vad som händer... Berätta!

2009-05-10  /  22:31:03  /  http://nindo.blogg.se/
Katarina

Men hallå! Vakna upp ur er serievärld. Ibland låter det som om du tror att du lever i serien och inte här i verkligheten. Oj, oj, oj, oj, oj!

2009-05-10  /  22:39:15 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback