Går inte att skylla på barnafödandet längre

2009-05-24 11:27:15 ,   Mat och annat gott
Nej nu är jag inte alls nöjd med mig själv. Jag har ökat 3 kilo i vikt på någon månad, äter alldeles för mycket godis och blivit lat med promenaderna.

Från och med i morgon är det totalt godis- och läskförbud här hemma. Försöker få med Marcus på det hela också. Han tror inte ens att han kommer att klara en vecka. Vilken dålig inställning! En månad ska jag klara i alla fall. Men vissa undantag har jag bestämt redan nu. Jag fyller år om 1,5 vecka och självklart är det då tillåtet att äta tårta. Även på två andra födelsedagar som infaller i juni som jag vet kommer firas.

Juni ut borde jag väl klara! =)

Bara denna hemska förkylning ger med sig snart så jag kan gå ut och promenera och börja simma regelbundet också (utan att köpa en chokladkaka på vägen hem som jag gjorde sist)




Kommentarer
Josefine

Härligt Sara! Hoppas du klarar det!

2009-05-24  /  12:38:37  /  http://josselyn.blogg.se/
moster A

kul att höra om dina viktproblem men var är bilderna på festen :O

2009-05-24  /  13:36:21 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback