Vi är inte vänner just nu

2009-03-01 22:21:27 ,   Allmänt/Vardagsliv

Jag och min mage är inte bundis direkt! Imorn ska jag ringa min läkare igen och utvärdera den mjölkfria veckan. Tycker att jag mått lika illa som vanligt och varit lika uppsvälld som vanligt. Idag har jag inte ätit mjölkfritt och då har jag mått ännu sämre. Men vet inte om man ska dra några slutsatser av det. Verkar liksom inte spela någon roll vad jag äter. Jag mår dåligt i alla fall.

Nog om min mage men den upptar alldeles för mycket av min tankeverksamhet och begränsar min vardag väldigt mycket. Jag skulle åkt och storhandlat på eftermiddagen men kände mig helt konstig i magen. Den kändes alldeles fylld med luft och jag hade lite ont och var supertrött så Marcus fick åka istället.





Kommentarer
miraz (sofia)

Usch, vad jobbigt med magbesvär! Min sambo har precis varit och testat sig för gluten. Får väl se vad det visar. Just nu är det gluten- och laktosfri kost som gäller.

2009-03-02  /  08:58:54 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback