Varför på en lördag?

2009-03-07 14:57:54 ,   Allmänt/Vardagsliv
I förmiddags började det helt plötsligt lukta illa i badrummet och så kom det upp vatten ur duschavloppet. Usch och fy! Vattnet var inte direkt fräsht heller utan lite brunt. Tur att man bor i hyresrätt. Fick ringa larmtjänst och de kom sedan. Slutade med att slamsugaren fick komma. Rann tydligen vatten nere i källaren också och grannar hade också problem. Så typiskt att det sker en lördag. Och dessutom så åkte jag iväg och badade så Marcus hade körigt här hemma med Max och samtidigt ta emot fastighetsskötare som försökte rensa avloppet. Jag fick lite dåligt samvete att jag åkt i väg! Men Marcus sa att det var lugnt =)

Har varit och badat med min mamma och min brorsdotter N. Var mysigt att få vara faster =) Ska bli roligt när Max är lite större så vi kan gå och bada. Det är så bra för barn här där vi bor. De har ett eget litet "äventyrsbad" med vatten som sprutar från en drake, en liten vattenrutschbana m.m. Min brorsdotter som snart är 2 år tycker det är roligt. Tror dock inte att Max kommer vara lika lugn i vattnet som N är. Han kommer säkert bli en vilde.





Kommentarer
Jenny - Tvillingmamma till Idalee & Havannah

Ja visst är det! Önskar att man kunde göra såna uppsättningar själv också men då får jag nog öva länge.. :P

2009-03-07  /  17:26:10  /  http://babylycka.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback