Riktig mat

2009-03-23 13:54:50 ,   Max
I lördags fick Max smaka riktig mat för första gången. Han har ju hittills bara ätit grönsakspuré, fruktpuré och gröt. Men i lördags åt han en halv burk med biff stroganoff. Först rös han jättemycket men sen gapade han glatt. I dag när han åt det så gapade han ordentligt i början men sen så ryggade han tillbaks men jag hade i lite paradispuré (och nej det är inte puré på chokladasken paradis utan en blandning av frukter) och då åt han för glatta livet =) Efter maten fick han ersättning och sedan somnade han i mitt knä. Det tar på krafterna att äta =)




Kommentarer
emma

vilken duktig kille :) känns så skönt att införa lite mat tycker jag, men lite läskigt för man känner verkligen hur fort tiden går...

2009-03-23  /  14:42:56  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
daniella, nikes mamma

Härligt med mat :) Nike fick prova pasta med kyckling förra veckan, det var bara totalrys av alltihop.. Haha. Vad duktig han är!



Försökte kommentera möss-inlägget också men det gick inte.. Skitsöt iaf! Nike har en likadan jacka fast röd. Skitgosiga och bra!!

2009-03-23  /  19:00:37  /  http://nikedan.blogg.se/
Anonym

Alltså, egentligen ville jag kommentera i inlägget ovan men det gick inte (!!). Det jag ville säga var bara att vad kul att du gillar mössan och att den passar!!! Vilken UNDERBAR sötnos du har!!!!

Mvh OttoPippi

2009-03-23  /  20:30:18 
Patricia

Åh tänk om Elina kunde äta så bra också. Men paradisfrukt puré ÄLSKAR hon =)

2009-03-23  /  20:32:52  /  http://tricias.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback