Premiärer!

2009-03-03 10:42:39 ,   Populärkultur
Från det att Max föddes till i början av januari tittade jag inte alls mycket på tv men nu när det mer blivit vardag, jag vaknat ur den första bebisbubblan och det finns rutiner varje dag så har mitt behov av att vila framför teven ökat igen. Ikväll är det tre efterlängtade säsongspremiärer: Desperate Housewives, Christine och Brothers & Sisters.

Hemmafruarna får jag sätta på inspelning eftersom nattningsrutinerna av Max börjar vid 21 men jag hoppas han sover innan de andra programmen börjar för då är det jag, en fleecefilt, en kopp te, några kex och teven som gäller =)

Någon mer som sitter bänkad ikväll?




Kommentarer
lilla m

oh brothers and sisters är ju så bra! får nog kolla upp vilken tid detta är.... En av de få serier jag fortfarande gillar att följa. christine är ju för skön =) annars har jag fastnat framför 2½ män på trean mitt i natten när jag haft så svårt för att sova... men med de tabletter jag tar nu så är jag osäker på hur mkt jag hinner se innan jag somnar S



kram o hoppas allt är gott m er.

2009-03-03  /  14:48:56  /  http://blogg.aftonbladet.se/22531





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback