Mina favoriter

2009-03-25 16:19:42 ,   Populärkultur
Det går sjukt mycket bra tv-serier just nu! Eller ja i alla fall fem stycken som jag tittar på. Fler hinner jag inte med.

Här har jag listat mina favoriter (har två förstaplatser för kan inte avgöra vilken som är bäst av dem):

1. Desperate Housewives
1. One Tree Hill
3. Gossip Girl
4. Brothers and sisters
5. Greys anatomy


Tycker det sistnämnda bara blir sämre och sämre men kan inte sluta titta. Brothers and sisters tycker jag blir allt bättre.




Kommentarer
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Jag kom inte igång med amningen alls helt enkelt, försökte dag som natt.

Var jätte jobbigt för det var någonting jag verkligen ville.

Men men, de gick ner 10 och 11 % när vi var på BB -så vi fick inte åka hem heller, så efter 1 vecka med koppmatning gav jag upp tryckte in flaskor i munnarna och vipps gick de upp i vikt.



Det var verkligen som ett halleluliah moment för hela familjen, innan vart det bara kaos.

Alla vart lugna och harmoniska. Underbart.



Jo men det där med napparna är ju inviduellt, när dem fyllt 4 månader kan man ju pröva med en större.. men alla är ju olika.

Jolie kommer nog alltid vilja ha 1:an för hon tycker inte alls om när mycket mat kommer för fort så att säga. Med Noah visste vi ju att han skulle behöva nr:2 nappen för han skulle ju få förtjockningsmedel i maten nu. Men av någon anledning gick det bra utan det medlet =D

Superbra!!!



Hoppas ni ahft en bra dag =) Kram på du

2009-03-25  /  16:34:17  /  http://theans.blogg.se/
Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Det var det kan ja tala om, år och dar sedan ja åt chokladpudding innan :P

2009-03-25  /  16:53:15  /  http://crazyangel.blogg.se/
Caroline

Ingen aning... Ser du på tvn eller följer du det amerikanska?

2009-03-25  /  17:13:09  /  http://nindo.blogg.se/
Anonym

nej det är ju verkligen inte de..

men det går ju bra ändå =)

2009-03-25  /  17:47:22 
Anonym

nu såg jag att det stod *olika erättningar'

jag läste bara: varför har de ätit ersättningar?

haha..sendrag!

de åt olika för att noah kräkte upp ALLT verkligen, sådär otäckt mycket.. så då fick han först en från apoteket men sen var han inte allergisk emot mjöl så då var det onödigt att dricka den -så då testade vi NAN HA och den gick bra =)

Jolie hade aldrig några problem å hon år vanlig NAN.



Thats that =)

2009-03-25  /  17:50:41 
Linda

ja den känns riktigt bra att köra också. och för 995:- så är den ett riktigt kap!

2009-03-25  /  19:23:53  /  http://familyspace.blogg.se.
Caroline

Jag vet faktiskt inte vad som kommer hända... Vågar inte spåna i det!

Jag gråter till nästan varje avsnitt ja.. Riktigt bölig när det gäller one tree hill!

2009-03-25  /  20:11:08  /  http://nindo.blogg.se/
Anna

Jag kikar också på Desperate Housewives och Gossip girl. Man fastnar ju så lätt i en bra serie. Annars är det House och Lost som gäller. Trots att Lost ballat ur lite men jag kan verkligen inte sluta titta eftersom jag sett alla avsnitt hittills. Vill ju se hur det slutar så småningom.

2009-03-25  /  20:52:19  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback