Jämförelse

2009-03-02 22:29:42 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag pratade med min mamma förut och berättade att Max nu väger 8,3 kilo och är 69 cm lång. Då tittade hon i min "gröna bok" och såg att jag vägde det och var 70 cm lång när jag var 9 månader. Max är nu 5 månader. Hi hi.... en stor kille! Vet inte vem han brås på för när Marcus var 5 månader vägde han 6,6 kilo (hans "gröna bok" har vi här hemma).

När jag var 5 månader satt jag utan stöd och när jag var 9 månader började jag gå. Hoppas inte att Max börjar gå så tidigt. Shit...måste börja barnsäkra lägenheten snart!




Kommentarer
Nillano

Hej! Så fin blogg du har =)

Hur är allt med er?

Tjejer sägs ju va tidiga med att gå, så kanske inte blir lika tidigt som dig. Återstår att se.

Nu blir det sova här... Natti natt på er!

2009-03-02  /  23:18:34  /  http://livetskalevasnu.blogspot.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback