Inte bara lite snorig

2009-03-26 08:53:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Igår på morgonen när vi vaknade var Max lite snorig

Idag är Max mycket snorig

suck suck suck

Jag ska försöka städa lite på förmiddagen och på eftermiddagen tänkte jag trotsa onda halsar och snoriga näsor och gå ut lite. Behöver frisk luft både jag och Max. Då kanske vi blir friska fortare.

En liten fråga till er som har bebisar runt Max ålder (6 månader) eller liknande: Hur mycket vatten ska de dricka i samband med att de äter mat?




Kommentarer
Josefine

Vad söt han är Max. Och GRATTIS på 6-månaders dagen! Jag tycker också att det är svårt med vatten. Jag kan inte ge Ronja för mycket vatten för då kommer det upp igen. Hon får dricka lite när hon har ätit upp, någon ml så där.

2009-03-26  /  10:14:04  /  http://josselyn.blogg.se/
caroline (gamla arbetskamraten) :-)

Visst går det fort, redan 6 månader, grattis. jag ger filip lite mat vid maten men sen ammar jag honom o då sägs det att dom får i sig tillräckligt. vet ej om du ammar än men annars är det ingen fara än.

2009-03-26  /  13:17:09  /  http://www.123minsida.se/famjonssons





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback