Helt plötsligt händer allt!

2009-03-11 17:09:59 ,   Allmänt/Vardagsliv

Har varit en riktigt seg dag. Jag har inte gjort något vettigt. När Max har sovit har jag tittat på gårdagens "Desperate Housewives" och surfat på internet.

Vi kl. 15 slutade Marcus jobbet och ungefär i samma veva kom Marcus brorsa K hit. Han var här medan deras pappa var hos tandläkaren. Sen efter ett tag åkte Marcus till frisören. Då under ungefär 5 minuter hände allt.

Jag bränner en skiva till K

Max bajsar

Min yngsta bror ringer på hemtelefonen

Samtidigt ringer min andra bror på mobilen

Datorn indikerar att skivan är färdig

Tar av Max blöjan på skötbordet

Max kissar ner sin tröja

Max bajsar precis när jag torkar honom i rumpan

Jag stänger blöjan igen

Min yngsta bror ringer igen

Jag öppnar blöjan och börjar torka

Max bajsar igen

Jag stänger blöjan

Det ringer på dörren

Öppnar dörren det är Marcus och K´s pappa

Jag öppnar blöjan. Max kissar

Lyckas äntligen torka Max ren och sätta på en ny blöja

Byter kläder på honom

K och hans pappa åker hem

Jag ringer upp min yngre bror och hjälper honom med ett mail



Det var lagom action för dagen. Nu slappar jag





Kommentarer
emma

ja det är min egen :) äntligen lyckades jag :) lite stor är den bara men det löser jag till nästa gång hoppas jag...

2009-03-11  /  17:43:11  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Patricia

Heheh fullt upp =)

2009-03-11  /  18:06:40  /  http://tricias.blogg.se/
Anna

Haha, de där kiss- och bajsolyckorna kommer alltid när det är mkt annat på gång.

2009-03-11  /  21:45:30  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback