Hela natten

2009-03-29 12:00:44 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi brukar ju alltid få ta över Max till vår säng framåt morgonen eftersom han har svårt att somna om själv då men imorse vaknade vi vid 8.30 (sommartid) och han låg då i sin säng och pratade. Jag var uppe en del vid 4 inatt och stoppade in hans napp några gånger men annars har vi sovit kanon. Dessutom gick Marcus upp med Max vid 9 och jag sov vidare en timme till. Skönt!

Tråkigt att det är så grått väder ute. Vet inte vad vi ska göra idag förutom att vi har tvätttid. Vilket är behövligt. Nu när Max är förkyld så kräks han extra mycket så blir många klädbyten.





Kommentarer
Linda

åh vad skönt att han sover så bra. Önskar att Leya kunde göra det hon med... men det kommer hon väl göra någongång.

Ha det bra!

2009-03-29  /  16:09:04  /  http://familyspace.blogg.se.
Anonym

Underbart att få sova hela natten. Det känns avlägset för mig just nu.

2009-03-29  /  19:15:26 
Anna

Underbart att få sova hela natten. Det känns avlägset för mig just nu.

2009-03-29  /  19:15:44  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback