Cupcakes

2009-03-24 14:30:31 ,   Mat och annat gott
Jag är så sugen på cupcakes =) Det finns jättefina med olika smaker på ett café här på orten och de ser så goda ut men jag har inte provat än. Hade tänkt imorse att jag skulle gå och köpa men halsen gör fortfarande riktigt ont och jag är väldigt seg så blir att stanna inne idag (igen). Kanske skickar iväg Marcus sen när han kommer hem från jobbet. Men han ska iväg på ett möte sen så han kanske inte är så sugen på att ge sig iväg direkt när han kommer hem.

Förresten så funderar jag på att köpa "A piece of cake" av Leila. Är det något att satsa på? Är det bra recept i den? Jag skulle vilja baka mer och skulle behöva bli lite inspirerad. Det finns ju mer än kladdkaka och muffins att baka =)





Kommentarer
Sara

Jag har den och älskar den! Har mest bakat bröd ur den, men de blir i alla fall hur goda som helst. Även provat en ljuvlig morotskaka därifrån. REKOMMENDERAS!

2009-03-24  /  17:57:35  /  http://comefly.blogg.se/
Emelie

Jag älskar den boken, det finns massvis av smaskiga recept och anser att det räcker med den bakboken för den har allt! Så spring och köp!

2009-03-24  /  19:25:22  /  http://emeliese.blogg.se/
Anonym

Jag har den och använder den massor! Den är så bra!

2009-03-24  /  20:17:50 
Nilla

Jag har beställt den och hoppas få den snart :-) En vänninan har den och bakar ofta ur den och det blir jätte gott :-)

Kramar i massor

2009-03-25  /  08:47:05  /  http://blogg.aftonbladet.se/24540/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback