Citronpaj

2009-03-19 18:26:28 ,   Allmänt/Vardagsliv
Blev en fika med mamma idag. Citronpaj och te med smak av rabarber och grädde blev det för mig! Smaskigt =)

Max och jag har promenerat en del. Men han somnade djupast när vi nästan var hemma och sov sen i en timme i vagnen som stod i hallen. Nu sitter han i sin matstol och slänger ner sina leksaker på golvet hela tiden så jag måste plocka upp dem.

Jag lagar spagetti och köttfärssås

Torsdagar är sega för Marcus jobbar till 17.15 och sen åker han direkt vidare på en grej och kommer inte hem förrän 19.30. Blir alltid lite ensamt på torsdagar!




Kommentarer
Anna

Vad gott det lät med citronpaj! Det blir jättesega dagar när man är hemma ensam så länge. Min man jobbar över en del vissa dagar då de har väldigt mkt att göra just nu plus att det inte är fel med extrapengar just nu. Blir väldigt segt och trist hemma.

2009-03-19  /  20:35:22  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback