Tillfällig föräldrapenning

2009-06-15 11:03:53 ,   Allmänt/Vardagsliv
Marcus är hemma med tillfällig föräldrapenning idag eftersom jag fortfarande inte är helt kry. Trodde jag var frisk igåreftermiddag så jag bäddade rent i sängen och grejade med annat och åkte och köpte pizza. När jag kom hem trodde jag att jag skulle svimma. Febern hade stigit och jag var helt slut. Så han fick vara hemma idag. Jag har ingen feber idag men halsen gör ont som sjutton och jag är öm i kroppen och framförallt nacken. Har varit stel och öm i nacken sen jag fick feber. Verkar ju i alla fall som att jag är på bättringsvägen så det är skönt.

Lägenheten ser ut som en svinstia. Nu märker Marcus att man inte hinner att städa och plocka undan hela tiden när man tar hand om Max. Han brukar undra varför det är så mycket grejer framme när han kommer hem från jobbet. När Max väl sover vill man ju prioritera att göra annat. Marcus sover när Max sover så antar att det tar på krafterna för honom att ha ansvaret =).






Kommentarer
Inspirera Mera

Jag hoppas du kryar på dig!

Kram Sandra

2009-06-15  /  13:20:51  /  http://inspireramera.se
Anonym

Så himla duktig du är! Jag har inte lagat mat till Ronja förens förra veckan. Lite dåligt samvete får man ju, men dom säger på bvc att burkmaten är lika bra så... Men det bli ju billigare att göra egen.

2009-06-15  /  14:31:03 
Caroline

Nej hon har inga problem vad vi upptäckt än.

Anledningen till att dom vill hålla extra stor koll är att Johnny, hans bror och hans mamma båda har gråstarr och det är ärftligt.. Dom har även haft näthinneavlossningar men det tror jag inte går i arv.

2009-06-15  /  14:41:03  /  http://nindo.blogg.se/
Måsbarnet

Usch vad jobbigt att du är sjuker :/ Krya på dig!



Skönt att höra att det inte bara är jag som inte hinner med all städning. Kram

2009-06-16  /  21:32:56  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback