Sommar på balkongen 22:30

2009-06-28 22:31:09 ,   Allmänt/Vardagsliv
Klockan är mycket och jag sitter på balkongen med datorn i knäet. Det är över 20 grader ute.

Har suttit här ett tag nu och hade tänkt bjuda er på lite bilder men har inte kunnat logga in på bloggen förrän nu. SÅ irriterande. Iaf så hade vi en trevlig dag igår vid mammas och pappas torp och en härlig dag i dag vid en strand med vänner. Jag har badat fast det bara var 18 grader i vattnet.... brrr.....

Tre bilder bjuder jag på ialla fall.



Max (och jag) inviger hans nya pool igår. Han älskade den =) Hi hi...blev lite väl mycket dolt på bilden. Max ansikte syns knappt. Men försökte dölja våra kroppar så mycket jag kunde. Det är min pappa som poserar så snyggt bakom.



Grillat vid torpet!




Max och jag på stranden idag när vi skulle åka hem. Är både sand- och grässtrand så vi valde gräset och vid ett träd så Max kunde vara i skuggan hela tiden. Perfekt med en tunn vit bomullströja också! Fläktade ganska skönt så han blev aldrig för varm. (Vet sjutton inte vad jag gör med läpparna på bilden. Ser ut som jag inte har några)






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback