Sen kvällsfika

2009-06-01 23:03:43 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag har precis kommit hem. Hämtade mamma på stationen vid 21.40. Hon har  varit i London och sedan åkt tåg hem från Stockholm. Drack lite te med henne och fick höra om resan så när jag kom hem sov båda mina pojkar.

Imorn ska jag åka hemifrån vid 15 och kommer hem någon gång på kvällen. Känns lite jobbigt att jag antagligen kommer att missa Max läggning. Har inte varit ifrån honom så länge någon gång. Marcus slutar vid 15 så vi byts bara av så åker jag.

Ska väl krypa till sängs nu. Det är väldigt varmt inne. Jobbigt att sova då!




Kommentarer
tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

slumpen tog mej hit så tassar in ochlämnar ett fotspår



www.misstessan82.blogg.se

2009-06-02  /  04:15:08  /  http://brollopsbloggen.webblogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback