Ny favorit

2009-06-12 09:20:36 ,   Allmänt/Vardagsliv
Som jag skrivit tidigare så är ju sladdar, reklam och PET-flaskor stora favoriter hos Max. Nu har han dock fått en ny favorit - skor! Han kryper till hallen, sätter sig på dörrmattan och biter i skorna. Ni kan gissa hur fina hans byxor blir av att han kryper runt på dörrmattan?! Hm....ständigt skitiga knän.

Max har störts av sin snoriga näsa i natt och krånglade mycket på morgonen från 5 och framåt. Stackarn.

Idag är det studenten här på orten och det regnar och blåser. Jag hade planer att titta när de gick ut och när de går i studenttåg men antar att vi blir kvar inne. På eftermiddan ska vi i alla fall hem till två studenter och fira. Marcus jobbar länge idag och ska sen direkt vidare till ett rep inför en 40-årsfest han ska spela på imorgon så Max och jag får kämpa ensamma idag ända till läggdags.




Kommentarer
Erika

sv: tack! ja hon är så söt :)

2009-06-12  /  10:27:08  /  http://stoltmammatillmira.blogg
Anna

Skor har jag hört är många bebisars favoriter :) Vi kommer dock förmodligen få ha våra i fred när Alexander börjar ta sig runt mer. Vi har skorna på hatthyllan så att inte hunden släpar runt med dem, haha. Jag hoppas ALexander inte når dit på ett tag ;)

Hoppas MAx näsa blir bättre och att ni får en mysig dag!

2009-06-12  /  10:44:34  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback