Manfritt

2009-06-12 21:06:29 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja här hemma är det manfritt just nu! Marcus är iväg och repar inför en 40-årsfest han ska spela och sjunga på imorgon. Max har precis somnat och jag sitter i soffan och slötittar på talang och äter lax och ruccolasallad.

På eftermiddagen/kvällen har Max och jag varit på två studentfiranden. Var roligt... och gott =) Mycket gott att äta därav min enkla kvällsmat just nu. Jag är dock sugen på pizza eller kebab men har ingen bil hemma och var inte så peppad på att gå till pizzerian med barnvagn förut och nu sover ju Max så nu kommer jag verkligen ingenstans. Men men....imornkväll kanske?! Jag är själv hemma då med för då infaller ju själva 40-årsfesten Marcus ska spela på. Max och jag ska med honom dit på eftermiddagen men blir lite länge att vara hela kvällen också så vi kommer åka hem då.

Nu ska jag läsa lite bloggar. Sorry att det inte blev en endaste bild i bloggen idag. I´ll make it up tomorrow ;)

Jag saknar min man!




Kommentarer
Linda

usch jag vet känslan. var glad att din man inte e borta flera dagar i rad bara eller tom veckor ibland. Usch!

Kram

2009-06-13  /  11:46:14  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback