Kökstjänst

2009-06-05 20:51:40 ,   Allmänt/Vardagsliv
Det känns som att jag har stått i köket hela dagen idag. Lagade barnmat på förmiddan och sedan kom min kompis E och jag lagade lunch. På eftermiddagen diskade jag. Och nu ikväll har jag diskat igen, skalat räkor och lagat mat. That´s life =)

När Marcus kom hem från jobbet på eftermiddan åkte jag och simmade. Var riktigt skönt. Känns så lyxigt att få åka iväg, simma 30 längder, duscha länge och framförallt få basta. Jag var som en ny människa när jag kom hem.

Vi har städat nu ikväll eftersom vi ska ha kalas för mig imorn. Blir så stressigt imorgon om man ska hinna allt då.

Snart blir det mys i soffan till Beverly Hills 90210.




Kommentarer
Caroline

Åh vad skönt att simma. Något jag också skulle vilja göra men tar mig aldrig tid!

2009-06-05  /  22:35:15  /  http://nindo.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback