Jordgubbspaj

2009-06-10 09:53:19 ,   Allmänt/Vardagsliv
Mulet, grått och regnigt ute idag och termometern visar 10.2 grader.

Inte roligt!

I eftermiddag kommer min mormor och morfar hit på fika. Jag ska baka en jordgubbspaj. De kunde inte vara med i lördags då jag firade min födelsedag så de kommer och firar idag istället. Ikväll ska jag och åka och shoppa med mamma. Får lite dåligt samvete över att lämna Max hemma hos Marcus andra kvällen i rad men så rättar jag mig själv och tänker varför ska jag ha det för?! Han ska vara borta både fredag och lördagkväll och då hela kvällarna. Jag kommer ju hem ikväll innan eller när Max ska lägga sig.

Dåliga samvetet går väl hand i hand med mammarollen antar jag! Som tur är har jag världens bästa man som bara pratar om att jag är värd att åka iväg lite. Men jag får dåligt samvete i alla fall.




Kommentarer
Anonym

Vad gott med jordgubbspaj :) Tycker inte du ska ha dåligt samvete. Som du skriver så kommer du tillbaka och du ska vara ensam både fredag och lördag kväll. Njut av lite egentid du, det är du värd! :)

2009-06-10  /  20:36:11 
Anna

Mitt namn försvann på kommentaren ovan.

2009-06-10  /  20:36:54  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback