I morgonrocken

2009-06-20 23:43:29 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja här sitter jag i morgonrocken och bloggar fast det är kväll. Kanske ska döpa om den till kvällsrock.

Har haft en riktigt bra helg hittills. Max hade feber hela dagen igår men var pigg och glad som vanligt och på kvällen var febern borta och sen dess har vi inte sett till den. Idag har jag, Max och min farmor varit på utflykt hela dagen och hälsat på mina föräldrar och mormor och morfar som bor i husvagn på en lägergård över midsommar. Marcus har varit på svensexa och det är han fortfarande. Så jag sitter här och väntar....

Bilder kommer imorgon!

Hoppas ni har haft och har en härlig midsommar!




Kommentarer
Anna

Skönt att febern är borta. Hoppas den håller sig undan ett bra tag nu. Låter som ni haft det bra trots febern. Ser fram emot att få se lite bilder :)

2009-06-21  /  10:52:51  /  http://ambi.blogg.se/
Josefine

Skönt att inte vara ensam om den åsikten med söta drycker! Tycker nästan att det är dumt att alternativet finns på marknaden, men jaja...



Ser framemot bilder från er midsommar. Vi hade det lika toppenmysigt som det såg ut på bilderna. Verkligen härligt väder!

2009-06-21  /  19:59:47  /  http://josselyn.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback