Regnet öser ner!

2009-07-19 13:41:12 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja fy va det regnar. Iförsig gör det ju inget eftersom vi är inne och packar. Har nu i princip packat allt som går att packa just nu. Så nu känner jag att vi lika gärna skulle kunna åka nu när allt är klart. Men vi åker ju imornbitti. Är så nervös att vi kommer glömma något. Vi ska ju på bröllop Gotland så är ju en del saker som måste med pga det. Vi ska ju även spela på vigseln så det bidrar ju till att noter absolut inte får glömmas och absolut inte min flöjt heller. Marcus gitarr skickas med några kompisar eftersom vi inte kommer ha plats i bilen.

Ska strax ge oss iväg till mina svärföräldrar där vi ska få mat och sedan ska Max få vara kvar där en stund medan Marcus och jag åker iväg på lite ärenden.

Förresten så har jag namnsdag idag. Det är Sara-dagen =)




Kommentarer
Pappapoet

Jag älskar när det regnar, jag blir mer kreativ, speciellt när det gäller barnen, vi har en massa kul då :D

2009-07-24  /  19:30:01  /  http://pappapoet.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback