Rastaflätor

2009-07-14 22:39:25 ,   Allmänt/Vardagsliv
Visste ni att jag har haft rastaflätor? Satt precis och tittade i gamla album och har scannat in bilder till ett bröllopstal jag ska hålla på bröllop om 1,5 vecka. Då hittade jag även dessa bilder på mig så passade på att scanna in dem. Var i Gambia en vecka och hälsade på min kompis E som bodde där en period så då passade jag på att fläta mig. Den andra bilden är hur det såg ut när flätorna och löshåret var uttaget.

 

Klicka på bilderna för att se dem större (de är från 2002)




Kommentarer
LindA

snyggt, ska du inte skaffa det igen ;.)

Jag vet inte om det kan avar det. vi håller ju den på 21 grader och hon sitter där bak... men hennes kusin som fyllde år i helgen var snorig så det kan vara det.

kram

2009-07-15  /  10:21:52  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback