Måste ha!

2009-07-10 23:22:30 ,   Allmänt/Vardagsliv
Såg på Prinsessans blogg att hon har laptopkudde från IKEA. Gick genast in på IKEAs hemsida och checkade så att det finns på varuhuset närmaste här och jajamän det fanns det. Måste införskaffas! Jag sitter ofta med datorn i knät då vi inte har något skrivbord att ha den på utan den förvaras i vardagsrummet på Marcus LP-spelare (jag vet, lite retro att ha en LP-spelare men Marcus samlar på LP-skivor. Helst ska de vara från 80-talet)



Finns i både vitt och svart men för mig blir det nog en vit. 149: kostar de.

Nu är Marcus hemma när som helst.....





Kommentarer
♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Jag har också hört att dom där ska vara väldigt bra, även is ängen om man t.ex. ser på film.

2009-07-11  /  06:41:09  /  http://bambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback