Lördagnatt/morgon

2009-07-11 09:24:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
01:30 Jag somnar

ca 04.00 Max vaknar och vägrar somna om. Får ligga mellan oss och somnar till slut om.

ca 07.30 Max vaknar och leker mellan oss.

ca. 08.30 Jag tror att klockan är 6 och försöker få honom att somna om. Tittar till slut på klockan och inser att det är ju dags att gå upp

ca 08.45 Max får välling

ca 08.55 Max bajsar

ca 09.05 Kriget på skötbädden börjar. Han vände nog bara på sig 5 ggr idag under blöjbytet och jag lyckades till och med att inte få bajs på händerna

ca 09.20 Både Max och jag är påklädda och sitter vid köksbordet

Dagen kan börja

(läs här hur en lördagmorgon kunde se ut här i januari)




Kommentarer
Anna

Kriget när man byter blöja känner jag igen. De är ju så starka de små rackarna. Ibland fungerar det med att ge fina leksaker till Alexander men alltför ofta duger inte det. Tur att det inte är lika många bajsblöjor som förut iaf.

2009-07-11  /  10:36:42  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback