Klockan visar sent

2009-08-01 01:03:25 ,   Allmänt/Vardagsliv
Japp klockan har nu slagit 1 på natten. Min kompis S har varit här på eftermiddagen och kvällen och åkte för en halvtimma sen. Marcus har varit på konsert och är nu på väg hem så kommer nog om ca 20 minuter. Så jag sitter här och väntar =)

Två andra tjejkompisar var här på eftermiddagen. Vi åt blåbärspaj. Sen blev det en tur till Lindex. Ikväll har S, jag och Max varit på pizzeria och ätit. Max fick dock bara kex att äta :) En annan kompis kom och åt med oss. Sen har kvällen tillbringats med vattenmelon och tjejsnack.

Trevlig dag, men nu är jag trött. Men vill gärna krypa ner bredvid min stora prins så håller mig vaken ett tag till!






Kommentarer
- H*

- nattinatti !

2009-08-01  /  01:10:18  /  http://finest.se/hodamerei





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback