Semesterplaner?

2009-01-27 22:53:04 ,   Allmänt/Vardagsliv

Vi ska på bröllop på Gotland i sommar så därför kommer vi även semestra lite där i en vecka. Mina föräldrar ska följa med då de ska vara barnvakt under bröllopet så tillsammans med dem ska vi försöka få plats i en bil och ta oss till Gotland. Vi bokade boende igår. Perfekt med Blocket där vi hittade massa annonser med uthyrning av stugor, lägenheter och hus! För en vecka kostar det vi har hyrt 5000:- och delat på två familjer så kommer vi alltså betala 2500:-. Det är inte farligt tycker jag eftersom vi åker under högsäsongen. Jag har varit på Gotland tre gånger men det var ett tag sen nu så ska bli roligt att åka dit igen. Och särskilt roligt att semestra med min lilla familj och mina föräldrar.

Har ni några semesterplaner ännu?




Kommentarer
Patricia

Ger ni olika smaker varje dag? Jag ska ge Elina lite banan som mellanmål och potatispure på kvällen tills på torsdag- fredag. Dom behöver tydligen några dagar på sig att vänja sig vid smaken och tycka att det är gött. Idag gick det lite bättre med potatis än igår. Inga kväljningar iallafall =) Imorgon blir det nog 3 tsk.

2009-01-27  /  23:37:53  /  http://tricias.blogg.se/
Sara

Patricia: nej vi har gett gröt tre dagar i rad. Potatis blev bara en gång men ska göra det igen. Och broccoli har vi nu gjort två dagar men ska även göra imorgon. Efter imorgon ska jag ge potatis i några dagar.

2009-01-27  /  23:39:39  /  http://sarasrum.blogg.se/
carro - bloggar om dottern tilde

Nä vi har inga planer än, kanske blir en sväng till stugan... Låter mysigt med bröllop. Jag vill att någon ska gifta sig :P

2009-01-28  /  08:51:54  /  http://nindo.blogg.se/
Sara du vet

Har inte planerat något till sommaren men jag och Fredrik åker till Teneriffa den 15 februari, 1 vecka.

2009-01-28  /  15:48:32 
Sara

Carro: ja det är mysigt me bröllop. Jag har varit på ca 17 stycken på fyra år så dock börjar det nästan kännas lite tråkigt! Men i sommar är det bara ett så det blir roligt och dessutom annorlunda att det är på Gotland.



Sara: Åååå va härligt me Teneriffa =)

2009-01-28  /  16:01:49  /  http://sarasrum.blogg.se/
Carolina

Just nu är det väl att vara nybliven mamma som är mina semsterplaner. I och med att bebisen (förhoppningsvis) kommer i början av maj så blir det att komma in i mammarollen under sommaren.

2009-01-28  /  17:11:38  /  http://beautifulpink.bloggagratis.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback