Precis vad jag skulle ha

2009-01-06 23:02:02 ,   Max

Förra veckan gick jag in på Lindex för att titta om de hade någon tunnare filt till Max. Han sover mellan oss och har då endast en tunn bomullsfilt över sig (vi kallar dem för snuttefiltar) så att han inte blir för varm. Han har självklart pyjamas också. Men ialla fall så är den snuttefilten han använder mest lite för liten så det var dags att titta efter en ny. Och jag hittade precis vad jag skulle ha, och på rea dessutom =) Denna bruna filt med djur på köpte jag. På andra sidan är den bara brun. Passade perfekt då han har mössa och overall med samma mönster (på kortet har han inte overallen på sig utan en jacka)

Jag gillar brunt, men det kanske syns =)



(klickbar bild)

Har varit borta större delen av dagen. Max somnade för en halvtimme sen då han gråtit till och från i en timme. Han var nog rejält övertrött för han hade varit vaken i 6 timmar i sträck och bara tagit två "powernaps" á ca 5 minuter under denna tiden. Men nu sover han iallafall!





Kommentarer
Sara du vet.

Du har verkligen bra smak när det gäller kläder till Max. Jag diggar verkligen de färgerna. :o)

2009-01-07  /  13:56:14 
Sara

Å va roligt att du tycker det =) Just nu är jag inne i en väldigt brun period =)

2009-01-07  /  16:56:07  /  http://sarasrum.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback