Let´s dance!

2009-01-16 23:05:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Var rätt person som åkte ur tycker jag. Nästa gång hoppas jag att Kitty får lämna. Laila Bagge är helt klart bäst =)

Apropå något helt annat jag undrar över: hur mycket hår kan man egentligen tappa men fortfarande ha hår kvar på huvudet? Jag börjar oroa mig för att allt ska försvinna. Tappar massor! Finns det några vitaminer eller liknande man kan äta?

Och apropå ytterligare något annat: Detta är första kvällen på en vecka som jag inte har ont i magen av min magkatarr. Underbart!




Kommentarer
Måsbarnet

Tappar också äckligt mycket hår... I trappen har vi "halkskydd" i tyg och från dem hänger mängder med tappat hår ner som drapperier, trots att jag dammsuger minst varannan dag där. Helt galet. Beror väl på amningen va?!

2009-01-17  /  23:14:12  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback