Första natten ensamma sen BB

2009-01-15 11:24:30 ,   Allmänt/Vardagsliv
Inatt har Max och jag sovit över hos mina föräldrar. Det är första natten vi sover ensamma sen natten vi tillbringade på BB (som var en hemsk natt). Marcus har inte magsjuka men vi valde i alla fall att åka hit igår då Marcus behövde lugn och ro att förbereda inför sista redovisningen på universitetet i eftermiddag. Det är inte lätt att koncentrera sig med huvudvärk och magvärk och hade vi varit hemma så hade det väl varit ännu svårare. Idag mår han ialla fall bättre och jobbar nu på förmiddagen.

Och det gick ju galant att vara ensam med Max som sovit bra! Dessvärre vaknade han 3.20 inatt och ville äta och sen dess har jag sovit lite hackigt så känner mig lite seg. Vi ska egentligen på föräldragrupp kl. 15 idag men jag tror jag skippar det. Blir så stressigt. Vi ska nog ta det lugnt hemma istället =) Kanske överraska Marcus med något gott att äta ikväll då han gjort sin sista dag på universitetet. Han har dock kvar korrigeringar på uppsatsen, sen är allt klart.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback