Efterlängtat

2009-01-21 11:00:21 ,   Allmänt/Vardagsliv
Har sovit riktigt bra inatt men ändå så känner jag mig jättetrött nu. Är som att jag har grus i hela ögonen. Undra varför det blir så att man känner sig tröttare när man sovit bra?! Nåja det var iaf efterlängtat med en natts bra sömn. Var vaken mellan 5 och 6 imorse då Max åt men han somnade om ganska fort så det var skönt. Sen gick vid upp vid 9. Nu ligger jag i sängen med datorn och knät och Max ligger bredvid och kämpar mot sömnen. Ska nog slumra lite jag med ....

Har min vetekudde på brösten för det var inte alldeles enkelt att sluta amma trots att jag inte trodde det fanns så mycket kvar. Har fått pumpa lite på det ena för att lätta på trycket så att jag inte får ont och nu får de lite värme.




Kommentarer
Katja

usch, hoppas att det släpper snart så att du slipper ha ont! Jobbigt att behöva pumpa ut, men det brukar väl gå rätt fort?

2009-01-21  /  16:21:13  /  http://lillagrodden.wordpress.com/
Sara

Katja: ja jag hoppas det inte dröjer för länge men tror inte det. Hade ju inte så mycket nu på slutet.

2009-01-21  /  16:47:21  /  http://sarasrum.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback