Blöjtips?

2009-01-20 14:27:57 ,   Max

Vi använder Huggies blöjor och tycker de är jättebra, men på natten blir den väldigt full. När Max vaknar och äter efter 4-5 timmars sömn så blir blöjan jättefull så jag måste byta. Funderar på att köpa några andra blöjor att ha på natten. Någon som har tips på några bra som rymmer mycket kiss? Har hört att Pampers baby dry 4-9 kilo är små i storleken, erfarenhet av detta?

Vill tacka för de tips jag fick angående mitt inlägg om Max matproblem. Känns väldigt lugnande det som Måsbarnet och Sofia skrev om en utvecklingsfas som bebisar har när de är runt 15-16 veckor då de äter och sover sämre, stoppar allt i mun och är kinkiga. Känns verkligen som det stämmer in på honom. Ska prata med bvc om det när vi ska dit på torsdag. Tack för era kommentarer. Blir alltid glad när någon kommenterar =)





Kommentarer
Ida

jag använder endast pampers på tilde. baby-dry 7-18 kilo använder vi. (nr4) Tilde väger 7,6 men jag stirrar mig inte blind på kilona som står på paketet. Jag tycker iallafall att dom funkar super, läcker aldrig igenom och de klarar mkt kiss!

2009-01-20  /  18:54:13  /  http://fixit.blogg.se/
Sara

Tack för tipset =) Då ska jag nog testa dem. Har en kompis nämligen som köpte Pampers baby dry 4-9 kilo och de var mindre än största storleken på Pampers new baby. Max väger över 7 kilo

2009-01-20  /  19:50:34  /  http://sarasrum.blogg.se/
daniella

Jag har testat typ alla.. Och nu slår jag ett slag för Lidls!! Hurra för dem!

2009-01-20  /  21:28:25  /  http://metrobloggen.se/daniellahelena





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback