Sushi

2009-02-04 22:39:42 ,   Mat och annat gott
Jag älskar sushi! Men bor på fel ställe för det för på orten där jag bor finns inga sushirestauranger men det finns fryst sushi på ICA och vakumförpackad sushi på Konsum =) Den från Konsum brukar jag köpa då och då men idag provade jag den förstnämnda då den är billigare. Och det det var helt okej men färsk är självklart godare.

Lyxade till det och åt i soffan till "Sex and the city - the movie" och hade tända ljus! Max sov så sött i sin säng under tiden.



 




Kommentarer
Katja

Sushi är en av mina favoriträtter. Som tur är så finns ett av sveriges bästa sushi ställe här i stan :) Perfekt. Har aldrig vågat mig på den frysta men den var okej då?

2009-02-05  /  10:48:21  /  http://lillagrodden.wordpress.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback