Ovanligt!

2009-02-23 11:27:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Igårkväll när Marcus och Max hade somnat så gjorde jag något ovanligt.

Jag startade INTE datorn

Helt otroligt =)

Istället låg jag i soffan med tända ljus på bordet, drack te och läste en gammal dagbok från när Marcus och jag blev tillsammans. Var som att färdas fem år tillbaks i tiden. Kan komma ihåg precis hur allt kändes. Sen vakna jag upp ur "dagboksbubblan" och insåg att vi nu är gifta och har barn ihop. Det är så otroligt stort! Var tvungen att ta hans hand när jag gick och la mig sen fast han sov djupt!





Kommentarer
emma

det är galet hur beroende man blir av datorn...

det är häftigt att man kan känna så djup kärlek för sitt barn och sin sambo jag känner verkligen igen mej. man blir helt varm inombords :)

2009-02-23  /  16:38:10  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback