Nu ska man inte vara uppe

2009-02-16 05:37:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nej för klockan är innan 6 på morgonen. Hur orkade man förut när man var uppe flera timmar på nätterna med Max? Tur att den tiden är förbi.

Fast i natt är han väldigt krånglig och jag har hållt på att få honom att somna om från klockan 3 och det har han gjort men vaknar lika fort igen *suck* så för en stund sen fick han mat, ny blöja och näsdroppar! Hör att han ligger och pratar inne i sovrummet bredvid Marcus nu. Jag hamnade här för var hungrig så äter en banan och passar på att kika in här.

Väntar på att Max ska somna och sen går jag in och lägger mig. Har ju kämpat med honom i två timmar så behövde en liten paus!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback