Natt 2 i egen säng

2009-02-08 11:29:54 ,   Max

Andra natten som Max sov i sin spjälsäng och det gick bra. Det tog dock lite tid för honom att somna. Vi la honom vid 22 men han somnade inte förrän en timme senare. Han åt ordentligt i sängen och sen rapade han och sen låg han mest och vred på sig. Han var inte ledsen men kunde inte somna helt enkelt. Vi turades om att gå in och ut. Vill att han ska känna sig så trygg att han ska kunna somna själv. Det brukar han göra på dagarna. Till slut vid 23 så vaggade jag på honom till han somnade. Sen sov han till 6 imorse då han åt och sen fick ligga i vår säng och han somnade snabbt. Så en lyckad natt alltså!

Å jag sover mycket bättre när han inte ligger i vår säng och jag kunde till och med ligga nära Marcus när vi gick och la oss.

Förkylningsstatusen idag är bättre. Fortfarande snoriga men blir allt bättre. Max har fått gulare snor, vad tyder det på? Äcklig fråga kanske men jag vill veta =) Jag har fått lite hosta men hoppas inte det blir värre.

Har snöat hela natten så är MASSA snö ute. Kan inte komma ihåg när det var så här mycket sist.





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback