Natt 1 i egen säng

2009-02-06 23:26:47 ,   Max
Ja från och med i natt ska Max sova i sin spjälsäng så gott det går. Han somnade bra vid 22 men vaknade för en halvtimme sen och var jätteledsen. Han kräktes lite så var väl det som spökade. Jag trodde att han hade rapat klart när han åt innan han somnade men det hade han tydligen inte. I alla fall fick han somna i min famn här i soffan och sen la jag ner honom igen då han vaknade men lyckades somna så får se hur det går.

Det kommer kännas så tomt i vår säng i natt, vet inte om jag kommer somna!

Trodde inte det skulle kännas jobbigt men det gör det. Är ju så mysigt att ha honom bredvid sig och så lätt att kolla till honom.

Nu ska jag ta en mucoangin som bedövar typ hela halsen och sen försöka sova jag med. Känner mig inte på topp!




Kommentarer
Kristin

Åh, vi har precis börjat med det också. Det går förvånansvärt bra ändå!

Men sen vi 4 tiden så hamnar han i våran säng och då orkar jag inte lägga tillbaka honom.

Men när han sover i sin säng sover jag hur bra som helst. Jag kan nämligen inte riktigt slappna av när han sover i våran säng...

2009-02-07  /  00:51:19  /  http://blogg.aftonbladet.se/25595
carro - bloggar om dottern tilde

Åh vad irriterad jag blev nu... Jag hade skrivit en jättelång kommentar och så hänger sig datorn.

Jaja, jag försöker igen fast kanske inte lika mkt ^^



Först, hur sov du inatt nu då?



Sen tänkte jag säga att det ju är en vana att sova i ny säng. Om han har det lite jobbigt i början är det ju inget konstigt och det går nog över =)

2009-02-07  /  12:34:53  /  http://nindo.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback