Min lilla snoris!

2009-02-05 15:53:24 ,   Max
Idag är Max ännu snorigare så vi tar det mest lugnt. Men har varit ute på en liten promenad förut i alla fall. Det var skönt. Nu softar vi i soffan. Max ligger och sparkar på min arm.

Igår vände han sig från rygg till mage för första gången och idag gjorde han det igen. Jag la honom på rygg i sängen strax innan vi skulle gå ut och så gick jag och bytte byxor och när jag kom tillbaks låg han på mage. Stora killen!! Jag tycker att tiden går alldeles för fort.

Nu ska vi busa lite och sen ska jag göra i ordning en mapp med bilder som jag ska ladda upp för framkallning




Kommentarer
Anna

Vad duktig han är :) Just nu känns det som att Alexander aldrig kommer vilja vända sig till mage senare för han hatar det verkligen men han vänjer sig nog.

Hoppas han blir mindre snorig snart!

2009-02-05  /  16:01:02  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback