Föräldragrupp

2009-02-19 09:33:46 ,   Allmänt/Vardagsliv
I eftermiddag ska vi på föräldragrupp. Förra månaden pratade de förlossningar men då var inte vi där för var sjuka så det känns lite tråkigt att ha missat det. Men idag ska vi prata mat. Blir skönt att komma iväg lite och träffa lite mammor. Det är några av dem som var med i föräldragruppen som vi hade innan våra bebisar föddes men även några nya mammor.

Har haft en underbar natt! Max hade lite svårt att komma till ro men somnade vid 22.30 och sen sov han i sin säng till 6.30 och sov vidare i vår säng till 8 då han ville äta. En mycket bra natt.

Jag har nu varit uppe sen 8 men Max sover en stund igen.




Kommentarer
emma

skönt att det blev en bra natt :)



ja vi tänkte gå på babysim med meja, man får börja från tre månader men vi tänkte nog vänta tills hon är fyra månader eller lite till tror jag. ser fram emot det jättemycket. tyvärr är et ännu dyrare här 1300 för tio gånger. gaah!

2009-02-19  /  10:17:49  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
emma

kom på att jag har en fråga till om bloggdesign :) när man vill ändra saker i kodmallen, behöver man då ändra det på samtliga sidor alltså front page, entrypage osv för att det ska synas i bloggen?

2009-02-19  /  10:25:15  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Anna

Vad härligt med en så bra natt efter den dåliga :)

Jag hoppas ni får reda på massa vettigt på föräldragruppen.

2009-02-19  /  13:56:29  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback