Ensam

2009-02-11 10:51:09 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ofta får jag frågan om man inte känner sig ensam när man är mammaledig och hemma så mycket och jag har svarat att jag absolut inte känner mig ensam för det har jag inte gjort. Jag tycker det är skönt att vara hemma mycket och dessutom så läser jag många bloggar av andra mammalediga och det gör att man liksom känner att det är fler i samma situation.

Men den senaste veckan har jag känt mig ensam då vi mest isolerat oss här hemma för att få bort våra förkylningar (och det har ju i princip lyckats så det har ju varit bra). Men samtidigt känner jag inte direkt för att göra något för vid minsta lilla stress så krånglar min mage. Nästa vecka blir det nog samtal till läkaren igen.

Nåja idag ska jag iväg men inte på något roligt! Ska träffa en kirurg på sjukhuset angående en eventuell operation. Av vad tar jag inte upp här nu men kanske senare. Det har ingenting med sviter efter förlossning att göra eller nåt sånt. Max ska vara hos sin farfar undertiden eftersom Marcus jobbar.




Kommentarer
emma

jag känner mej ofta lite ensam om jag inte kommer ut och träffar folk. tycker att det är skönt att ha nått planerat varje dag. tror att det är för att jag gick hemma över tre månader innan meja kom och hade sååå tråkigt...



usch operation låter inget skoj, hoppas det inte är något allvarligt!

2009-02-11  /  12:03:32  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Susanne A

Ja, hoppas att det inte är något allvarligt som den ev operationen handlar om

2009-02-11  /  21:19:09  /  http://blogg.aftonbladet.se/14256/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback