Brösten och rumpan hänger

2009-02-02 23:04:54 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag har jag varit iväg på ärenden och Max fick vara hos sin farmor och farfar i 2,5 timme. Han sov 2 av dem så det hade gått väldigt bra =)

Jag var först till universitetet och kopierade och band in Marcus uppsats och lämnade sen in den (den är redan godkänd och klar men skulle bara bindas in och lämnas in). När jag gick där på universitetet kändes det både hemma men ändå främmande. Jag har pluggat där i fem år men livet var så annorlunda då. Det är så konstigt att tänka att Max inte fanns då för nu är det ju så självklart att han är en del utav livet. Jag gick också och tänkte på att sist jag gick där i korridorerna så satt brösten och rumpan bra mycket högre upp än vad de gör nu. Vet inte varför jag kom att tänka på det men men.... Kroppen förändras ju av att föda barn. Det är ju inte så konstigt!

Efter universitetet åkte jag och köpte en ny dator som jag nu bloggar i från. Härligt =) Skönt att jag äntligen hittade en som uppfyllde mina lite konstiga krav: av märket Acer, köpt på Onoff, den är svart, har 15,4 tums skärm och kostade under 5000:-.

Och nej ni får inte se någon före- och efterbild på hur brösten och rumpan har tyngts av jordens dragningskraft




Kommentarer
moster Anne

det är fegt att skriva om nåt man inte kan visa och bevisa.....du är ju så bra på att ta bilder ;)

2009-02-03  /  09:53:30 
Sara

Anne: Ha ha.... =)

2009-02-03  /  13:14:03  /  http://sarasrum.blogg.se/
Linda

usch ja jag känner igen känslan...

2009-02-04  /  14:18:42  /  http://familyspace.blogg.se.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback