Attack!

2009-02-16 22:51:12 ,   Allmänt/Vardagsliv
Fick en av mina konstiga "attacker" ikväll eller vad man nu ska kalla det. Började känna mig matt, febrig (fast tempen visade ingenting), illamående, konstig i magen och började skaka. Jag tror självklart att det är magsjuka när det blir så men vet inom mig att det inte är säkert. La mig i soffan och bara skakade och kände mig hur risig som helst. Tog en alvedon och två av mina piller som jag fått utskrivet av läkare som hämmar illamående då jag har problem med det. Efter ungefär en halvtimme slutade jag skaka och nu känner jag mig piggare men är hungrig. Som alltid efter sådana här attacker/anfall.

Mycket konstigt detta! Blir nog ett samtal till läkaren igen inom kort för detta var tredje gången jag fick så här inom loppet av 1,5 månad. Men detta var värsta gången tror jag.

Kan det vara allergi?

Marcus fick sköta kvällsrutinerna med Max och nu sover de båda två och jag tycker det känns tråkigt att jag inte fick pussa Max godnatt =( Min dumma kropp

Ligger just nu i soffan, med vetekudden på magen och käkar lite kex. Ska ligga här ett tag tills jag är säker på att detta inte var något annat än det vanliga och sen ska jag sova. Har lite ont i magen men det går nog över snart.




Kommentarer
Linda

usch och fy hoppas du kryar på dig snabbt igen!

2009-02-17  /  14:59:54  /  http://familyspace.blogg.se/
Nellie

Usch då! Vet hur det är. Ska du kolla upp det?

2009-02-17  /  19:27:46  /  http://metrobloggen.se/dagfordag
Anna

Usch! Stackare! Jag hoppas det blir bättre och att du får reda på vad det beror på snart. Jag vet hur det är att ha en krånglande mage.

2009-02-17  /  22:30:35  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback