Vuxentid

2009-12-18 11:01:20 ,   Allmänt/Vardagsliv



Jag är trött idag för Marcus och jag var uppe sent igår. Var övning igårkväll inför en julkonsert/julsångsångsgudstjänst som är på söndag som vi ska medverka i. Jag var med i början och sen åkte jag hem för att lägga Max (hade barnvakt medan jag var borta) men Marcus kom inte hem förrän 23. Då hade vi knappt pratat med varann på hela dagen. Så vi tände ljus, åt lite smörgås och satt och prata till midnatt. Var mysigt =). Vardagen rullar verkligen bara på och man hinner sällan bara sitta ner och prata om dagen och framtiden.




Kommentarer
Ingela

Låter mysigt!! :) Sånt behöver man nog göra lite oftare. Man får stänga av teven och ta sig tid. Fast vi fastnar alldeles för mycket framför burken och då går kvällen så fort förbi.

2009-12-18  /  12:36:15  /  http://trebarnslandet.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback