Vackert med snö!

2009-12-15 14:39:49 ,   Allmänt/Vardagsliv
Å så mysigt och fint det är ute när det är snö =).

Var riktigt härligt att gå upp tidigt imorse och sen cykla i väg i snön i mörkret för att jobba. Och jobba gick riktigt bra. Men jag åkte på en hemsk huvudvärk på förmiddan så när jag haft de två lektioner jag skulle ha idag så hämtade jag hem Max, gav honom mat, la honom och sov och sen la mig själv för att sova. Nu efter ca 2 timmar vila och sömn omvartannat så känns det bättre. Skönt! Var riktigt otäckt för jag fick som synbortfall på ena ögat. Bokstäverna liksom försvann när jag läste. Har aldrig varit med om det förut.

Nu har vi precis klivit upp. Jag hade tur att Max sov i två timmar.

Mellanmål här strax!




Kommentarer
Josefine

Precis så får jag när jag får migrän, synbortfall. Det är jätteäckligt! Jag har inte haft det sen jag var gravid i mars-08, men helt plötsligt fick jag det för två veckor sen. Skitjobbigt! Hoppas du slipper få det fler gånger. Det är riktigt jobbigt!

2009-12-15  /  15:43:42  /  http://josselyn.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback