Stenhuggaren

2009-12-26 22:22:35 ,   Allmänt/Vardagsliv
Antar att det är fler än jag som titta på Läckbergs Stenhuggaren nu när den gått på tv. Jag har suttit uppkrupen i soffan två kvällar nu. Var så länge sen jag läste boken så kom inte ihåg handlingen. Tyckte denna filmatisering var bättre än Isprinsessan och Predikanten. Absolut ingen deckare i klass med Beck eller Wallander men helt ok att titta på.

Nog om det =).

Idag har vi varit hos min mormor och morfar på eftermiddan och fikat... massor! Max fick en alldeles speciell julklapp förmedlad av min moster som är från hans jämnårige syssling i London. Vad får ni se imorn =).

Nu har Marcus slitit sig från sin dator så bäst jag gör detsamma.... fast jag precis satt mig.

Trevlig kväll!




Kommentarer
Måsbarnet

Jag såg slutet på filmen och förstod därför inte riktigt hur allt hängde ihop. Har glömt bort hur det var i boken men minns att den var himla bra :)



Mysig jul ni haft Sara. Till och med jag kan känna igen vems tomtens händer liknar, hihi.

2009-12-27  /  00:32:23  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback