Söndagsångest

2009-12-06 23:12:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Tror knappt jag suttit ner idag sen jag skrev blogginlägget i förmiddags.

Jag har städat, lagat mat, ätit mat, diskat, shoppat på IKEA, varit på 1-årskalas, ätit mat, bäddat rent i sängen, nattat Max, diskat.... osv.

Men nu sitter jag ner.

Och jag har söndagsångest. Konstigt att jag får det fast jag inte ska jobba imorgon men jag får det för att Marcus ska jobba. Är ju så mycket roligare att vara hemma alla tre tillsammans. Marcus går på smärtstillande hela tiden eftersom han har så ont efter sin lilla cykelolycka i fredags. Jag tycker att han ska vara hemma från jobbet imorn, men det tycker inte han. Min mamma sa att alla karlar verkar vara så där. Som att det vore svagt att vara hemma =).

Nepp nu ska jag "ångesta" vidare och strax sova!




Kommentarer
Sara

Du är inte den ända med söndagsångest.

Söndagar är inte roliga....



Hoppas du får en bra dag!

2009-12-07  /  08:25:49  /  http://blogg.aftonbladet.se/ensamblirstark





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback